Göbeğinizi yoğurtla eritin

Göbeğini hızla eritmek isteyenler, bol bol sız yesin! ABD’de yapılan bir araştırmada, düşük kalorili rejimlerine seçeneğini ekleyen ve günde üç öğün sız yiyen aşırı kiloluların, yoğurtsuz bir diyet uygulayanlara oranla yüzde 22 daha fazla verdikleri ve yüzde 61 daha fazla yağ yaktıkları tespit edildi. yiyenlerin ayrıca, karın bölgelerinde yüzde 81 daha fazla yağ yaktıkları ortaya çıktı.

Tennessee Üniversitesi’ndeki araştırmaya katılanlardan Dr. Michael Zemel, yiyenlerin hem ortalama yedi olan seviyesinden daha fazla inceldiklerini hem de kaslarını diğerlerinden iki kat fazla koruduklarını belirtti.

Dr. Zemel, kas kütlesini korumanın diyet yapanlarda önemli bir konu olduğunu belirterek, “Önemli olan yağ yakmak, kas değil. Kaslar kalori yakmaya yardımcı oluyor, ancak verirken kas kütlesi de kaybediliyor. Buna en iyi çözüm, kalsiyum ve protein ağırlıklı bir diyet, yani ” diye konuştu. Araştırma Uluslararası Obezite Dergisi’nin nisan sayısında yayımlanacak.
Bu arada Japonya’da yapılan araştırmalar da, yoğurdun nefes kokusunu giderdiğini, diş taşı ve diş eti iltihaplarını doğal yollardan önlediğini ortaya koydu. Altı hafta boyunca günde bir porsiyon yiyenlerin yüzde 80′inde, nefes kokusuna yol açan hidrojen sülfit düzeyi azaldı.

Yorum Yapmak İster Misiniz?

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.

Lazer Epilasyon Lazer Epilasyon